سامانه نظرسنجی
سامانه نظرسنجی یک محصول نرمافزاری کاربردی است که به سازمانها و کسبوکارها امکان میدهد بهراحتی نظرات، بازخوردها و دادههای مشتریان یا کاربران خود را جمعآوری و تحلیل کنند. این سامانه با ارائه ابزارهای متنوع مانند طراحی پرسشنامههای آنلاین، تحلیل دادهها و تولید گزارشهای خودکار، فرآیند نظرسنجی را ساده و کارآمد میکند.
امکانات سامانه عبارتند از :
- طراحی پرسشنامه
- انتشار آنلاین و آفلاین
- نتایج و گزارشات
- مدیریت کاربری و سطح بندی
- تعیین بازهی زمانی
- دریافت فایل خروجی به صورت اکسل
- نمودار و ....
برای شروع با استارک آماده اید؟
آماده شدنساخت فرم نظرسنجی با انواع سوالها
با استفاده از انواع سوالات متنی، عددی، آپلود فایل، چندگزینهای، چندگزینهای تصویری، امتیازدهی و طیفی، انواع نظرسنجیهای خود را آنلاین بسازید و منتشر کنید.
اجرای همزمان تعداد نامحدودی نظرسنجی
زیرساخت قدرتمند پرسلاین به شما امکان فعالسازی و اجرای تعداد نامحدودی نظرسنجی را میدهد. همچنین، شما در هر نظرسنجی میتوانید تعداد نامحدودی سوال را بگنجانید.
گزارشات و تحلیل های آماری
طراحی پرسشنامههای آنلاین، تحلیل دادهها و تولید گزارشهای خودکار، فرآیند نظرسنجی را ساده و کارآمد میکند. از جمله مزایای این سیستم میتوان به افزایش دقت در جمعآوری اطلاعات، صرفهجویی در زمان و هزینه، و امکان دریافت بازخوردهای لحظهای اشاره کرد.
ارائه پشتیبانی رایگان و همیشگی
در ساخت نظرسنجی آنلاین خود، در صورت نیاز به آموزش یا راهنمایی، همیشه میتوانید از تیم پشتیبانی پرسلاین از طریق ایمیل یا تماس تلفنی راهنمایی دریافت کنید.
مزایای سامانه نظرسنجی
معمولا کسبوکارهای بزرگ، واحد مستقلی در سازمان خود ایجاد میکنند تا از طریق آن واحد، با مشتریان خود در ارتباط باشند. این واحد ارتباط با مشتریان، روابط عمومی، پشتیبانی مشتریان، شکایات، انتقادات و پیشنهادات و… نامیده میشود. اگر چه ممکن است کسبوکارهای کوچک به صورت مستقل این واحد را در سازمان خود نداشته باشند ولی همیشه سعی در ارتباط موثر با مشتریان و راضی نگه داشتن آنها میکنند. به طور کل میتوان گفت که کسبوکارها تمام تلاش خود را میکنند تا بتوانند به نحوی به این اهداف دست پیدا کنند. یکی از اقداماتی که کسبوکارها برای شنیدن صدای مشتریان و جلب رضایت آنها انجام میدهند، ساخت نظرسنجی و انتشار فرم نظرسنجی در بین مخاطبان و جامعه هدف است. چنانچه به موقع بازخوردها و نظرات مشتریان شنیده شود و به درستی با مشکلاتی که پیش آمده است برخورد شود، میتواند به صاحبان کسبوکار کمک کند تا به سرعت اقدامات لازم را برای اصلاح مشکلات انجام دهند و این امر منجر به بهبود وضعیت کسبوکار خواهد شد.