سامانه نوبت دهی آنلاین
اگر دارای مرکزی هستید که ارائه دهنده خدمات هستید ، با استفاده از سامانه نوبت دهی آنلاین علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه، بتوانید خدمات بهتری به مراجعه کنندگان خود ارائه دهید. سامانه نوبت دهی آنلاین بر بستر وب بصورت عمومی یا خصوصی قابل تعریف می باشد.
یکی از ویژگی منحصر به فرد این سامانه امکان تعریف کارشناس برای مراکزی که نوبت کارشناسی میدهند ( مثل دادگستری و شهرداری )
امکانات سامانه عبارتند از :
- شخصی سازی صفحه نوبت دهی
- امکان تعریف و ثبت نام کارشناسان
- امکان زمان بندی و تعریف ساعات کاری برای کارشناسان
- ارجاع خودکار نوبت بر اساس زمان بندی و امتیاز کارشناسان
- اطلاع رسانی از طریق ارسال پیامک
- ارائه گزارشات متنوع
- پروفایل کاربر و ....
برای شروع با استارک آماده اید؟
آماده شدننوبت دهی آسان و 24 ساعته
با سیستم نوبت دهی اینترنتی، مشتریان بدون نیاز به تماس تلفنی یا مراجعه حضوری، به سادگی میتوانند نوبت خود را از طریق وبسایت یا وب اپلیکیشن رزرو کنند. این امر نه تنها برای مشتریان مزیت است، بلکه به کسب و کار امکان مدیریت بهتر و دقیقتر نوبتها را میدهد. همچنین با ارائه اطلاعات دقیق و بهروز، تجربه کاربری مشتریان را بهبود میبخشد. مشتریان میتوانند انتخاب بهتری داشته باشند و با توجه به نظرات و امتیازهای دیگران، تصمیمگیری مناسبتری داشته باشند.
پنل کارشناسان و مشاوران
یکی از ویژگی منحصر به فرد این سامانه امکان تعریف کارشناس برای مراکزی که نوبت کارشناسی میدهند ( مثل دادگستری و شهرداری ) . در راستای همین امکان برای هر کارشناس یک پنل اختصاصی وجود دارد که مدیریت درخواست ها جهت بازدید ، تعریف ساعات کاری و ثبت نظر کارشناسی فراهم شده است .
پنل مدیریت
پنل مدیریت امکان سامانه امکان تعریف یا تایید کارشنان و همچین مدیریت و پیگیری درخواست ها و در صورت لزوم امکان ارجاع دستی درخواست ها به کارشناسان مربوطه را دارا است . یکی دیگر از امکانات پنل مدیریت بخش اعلانات برای کارشناس زیر مجموعه می باشد که بخشنامه ها و دستورالعمل ها را در رویت کارشناسان قرار می دهد .
ارائه پشتیبانی رایگان و همیشگی
در صورت نیاز به آموزش یا راهنمایی، همیشه میتوانید با تیم پشتیبانی از طریق ایمیل یا تماس تلفنی راهنمایی دریافت کنید.
مزایای استفاده از سامانه نوبت دهی
- نوبت دهی در هر ساعت از شبانه روز
- یادآور نوبت خودکار
- صرفه جویی در زمان
- بهبود عملکرد سازمان
در گذشته، رزرو نوبت به معنای تماس تلفنی یا حضور در مرکز در ساعات اداری بود. اما اکنون، به لطف در دسترس بودن اینترنت امکان نوبت دهی بصورت 24 ساعته فراهم شده است و مشتریان می توانند با دسترسی به وب سایت شما در هر ساعت از روز، نوبت خود را رزرو کنند.
مراجعین دیگر از نوبت خود غافل نخواهند شد و به صورت خودکار مدتی قبل از نوبت به آنها پیام یادآور ارسال می شود.
یکی دیگر از مزایای استفاده از سامانه نوبت دهی اینترنتی، استفاده بهینه از زمان است. با استفاده از این سیستم، کارکنان زمان کمتری را صرف تماس های تلفنی و بررسی وقت نوبت مشتریان می کنند، در نتیجه وقت آن ها برای انجام کارهای مهم و زمان بر آزاد می شود. همچنین رزرو آنلاین به صرفه جویی در وقت مشتریان نیز کمک می کند، در نتیجه تجربه آن ها از سازمان بهبود می یابد.
سیستم نوبت دهی سازماندهی شده کسب و کار شما را از تمام جهات بهبود می بخشد. اکنون کارکنان شما برای کار خود انگیزه دارند، زیرا همه چیز مرتب است و بهتر می توانند برای رزروهای آینده آماده شوند.