سامانه آنلاین خدمات منزل

اگر قصد راه اندازی یک سامانه درخواست خدمات آنلاین را دارید . این سامانه با امکانات متنوع و پیشرفته ، تمامی نیاز های شما را برطرف می کند . یکی از مهم‌ترین مواردی که کسب و کار‌ها باید در نظر بگیرند، نقطه شروع فعالیت است و استفاده از یک نرم افزار جامع از جمله مواردی هست که می تواند به یک شروع خوب کمک کند


امکانات سامانه عبارتند از :

  • اپلیکیشن اندروید کاربر
  • اپلیکیشن وب نسخه کاربر
  • اپلیکیشن اندروید متخصص
  • پنل مدیریت
  • نمایش موقعیت متخصصین بر روی نقشه
  • امکان تعریف شیفت کاری
  • و ...
مشاور و دریافت نسخه دمو
About Section End Support Section Start

برای شروع با استارک آماده اید؟

آماده شدن

امکانات سامانه خدمات آنلاین

با توجه به رشد و توسعه روزافزون اپلیکیشن های تاکسی یاب خدمات مختلفی در این برنامه ها تعریف می شود که به طور کامل بتوانند پاسخگوی نیاز مشتریان باشند. ما در طراحی نرم افزار تاکسی اینترنتی ایکب همه ی بخش های مورد نیاز کسب و کارهای فعال در این زمینه را پیاده سازی کرده ایم و شما بر اساس وسعت خدماتی که می خواهید ارائه دهید می توانید هر یک از این بخش ها را به سامانه تاکسی اینترنتی خود اضافه کنید.

اپلیکیشن کاربر

طراحی وب‌سایت‌های مدرن، سریع و واکنش‌گرا که تجربه‌ای روان و حرفه‌ای را برای کاربران فراهم می‌سازد

اپلیکیشن متخصص

ارائه خدمات حرفه‌ای توسعه اپلیکیشن با طراحی مدرن، عملکرد بهینه و پشتیبانی کامل برای رشد کسب‌وکار شما

وب اپلیکیشن

وب اپلیکیشن این امکان برای مشتریانی که امکان نصب اپلیکیشن ندارند ( دستگاه های ios) و همینطور امکان ثبت از طریق کامپیوتر را فراهم می کند

پنل مدیریتی

پنل مدیریتی نرم افزار تاکسی اینترنتی امکان مدیریت بخش های مختلف سامانه با امکان تعریف کاربر با دسترسی های مختلف

مزایای استفاده از سامانه خدمات آنلاین



  • صورتحساب
  • این سیستم می‌تواند همراه با وجود بخش جداگانه‌ای در دسته «سفارش‌ها» اسنادی مبنی بر تکمیل و/یا پرداخت سفارش برای کاربران ارسال کند. مثلاً فاکتور و رسید پرداخت. چنین اسنادی برای گزارش دهی و خدمات مالی مورد نیاز است.

  • تاریخچه سفارش (رزرو)
  • با کمک لیست کارهای انجام شده می‌توانند نتایج کار خود را بر روی پلتفرم تجزیه و تحلیل کنند: درآمد امروز، هفته، ماه، سال، تعداد تماس‌های مکرر، افزایش یا کاهش درآمد و موارد مشابه. از طرف دیگر، مشتریان می‌توانند به سرعت تاریخچه رزرو را بررسی کنند تا پیمانکاری را که قبلاً کار را به خوبی انجام داده است بیابند و او را دوباره استخدام کنند.

  • پرداخت درون برنامه‌ای
  • با وجود این فیچر و درگاه پرداخت به کاربران خود این امکان را می‌دهید که پرداخت آسانی را تجربه کنند و در یک پلتفرم امن بتوانند پرداخت خود را انجام دهند. با طراحی این فیچر دلیل دیگری برای تعامل با سایت مشابه آچاره خود به کاربران می‌دهید که خود باعث ترغیب به استفاده از پلتفرم شما می‌شود.

  • چت و تماس‌های درون برنامه‌ای
  • کاربران از هر دو سمت، چه به عنوان کارفرما چه به عنوان تکنسین با هم و هر دو این گروه با مدیریت پلتفرم ارتباط داشته باشند. معمولا پیامک برای این کار کافی است. اما می‌توان به این ارتباط تماس تصویری را نیز اضافه کرد تا مشتری بتواند محل کار را به مجری نشان دهد و خواسته خود را بهتر توضیح دهد. البته در نظر داشته باشید که این اتصال و ارتباط باید امن و رمزگذاری شده باشد

  • سیستم رزرواسیون
  • این فیچر بر اساس اصل سیستم رزرو در پلتفرمی مانند دیجیکالا کار می‌کند. با این تفاوت که به جای کالا یک خدمت رزرو می‌شود. یا به عبارتی یک اجرا کننده را برای یک تاریخ و زمان خاصی رزور می‌کند. این فیچر معمولا در قالب یک تقویم ساده نمایش داده می‌شود که در آن تاریخ و زمان آزاد در یک رنگ و موارد رزرو شده در رنگ دیگر نشان داده شده است. البته مهم است که مجریان توانایی دسترسی و کنترل این پنل را داشته باشند تا بتوانند برای خود برنامه ریزی داشته باشند.

  • دسته بندی خدمات
  • در این سامانه امکان دسته بندی چند سطحی فراهم شده و همچین بر اساس سطح متخصص میزان هزینه ها قابل تعریف می باشد