اتوماسیون اداری

اتوماسیون کسب و کار استارک به شما کمک می‌کند صفر تا صد ارتباطات سازمانی از نامه نگاری‌ها تا گردش مستندات، فرم‌ها و فرآیندها، جلسات و کارهای تیمی را همگی در یک محیط کاری یکپارچه، به سادگی مدیریت نمایید.

امکانات سامانه عبارتند از :

  • دبیرخانه سازمانی
  • فرآیند ساز
  • فرم ساز
  • کارتابل شخصی
  • سامانه ارسال فایل
  • پیگیری فرآیند ها
  • سبد خرید راحت
  • مانیتورینگ و ....
مشاور و دریافت نسخه دمو
About Section End Support Section Start

برای شروع با استارک آماده اید؟

آماده شدن

مدیریت فرآیند ها

مدیریت جریان کار و فرایندهای ، امکان مدیریت و تعریف فرآیند های سازمانی را فراهم نموده و مستندات بر اساس فرآیند های تعریف شده در جریان کاری قرار می گیرند و پیگیری و مانیتورینگ مستندات برای مدیر هر بخش امکان پذیر می باشد




فرم ساز

با استفاده از فرم ساز، میتوانید به راحتی فرم های نظرسنجی، ثبت نام، فرمهای تماس و سایر فرمهای مورد نیاز بر اساس نوع داده های مختلف را طراحی و مدیریت کنید و به فرآیند مربوطه لینک نمایید .




ثبت فعالیت های کاری

در این بخش کاربران می توانند فعالیت روزانه خود را ثبت نموده و میزان فعالیت های خود را دسته بندی نمایند ، و از سمت مدیریت امکان گزارش گیری فعالیت کارکنان قابل دسترس می باشد



OCR یا نویسه خوان نوری

یک فناوری بسیار پیشرفته برای تشخیص متون موجود داخل تصاویر است که با استفاده از آن اگر از درگاه هایی مثل اسکنر، فکس یا حتی دوربین موبایلتان، مکاتبات و اسناد را ثبت کنید فایل‌ تصاویر و حتی pdf شما در طی یک پردازش موازی و در کمترین زمان ممکن، تبدیل به متن شده و در پایگاه داده ذخیره می‌شوند.



بخش های مختلف سامانه تاکسی اینترنتی



  • نمایش کامل گردش مستندات و نامه
  • تحت وب با قابلیت استقرار برای روی سرور های شخصی
  • طراحی استاندارد و کاربر پسند با کاربری آسان
  • امکان اتصال به سیستم نظرسنجی ( محصولی دیگر از این مجموعه )
  • قابلیت نمایش اختصاصی در موبایل
  • کارتابل اختصاصی برای هر کاربر
  • امکان سطح بندی کاربران و تعریف سطح دسترسی
  • امکان خودکارسازی فرآیند ها